Nintendo အတြက္ ေအာင္ျမင္မႈမွတ္တုိင္ျဖစ္လာတဲ့ Nintendo Switch

Photo source: Internet

TV နွင့္ခ်ိတ္ဆက္ျပီး ေဆာ့ကစားနိုင္တဲ့ ဂိမ္းပံုစံနွင့္ လက္ကိုင္ဂိမ္းစက္(သို႔မဟုတ္) Gaming Tablet ကဲ့သို႔ ကိုင္တြယ္ေဆာ့ကစားႏိုင္တဲ့ပံုစံ စတဲ့ ဂိမ္းကစားမႈပံုစံနွစ္မ်ိဳးကို ေပါင္းစပ္ၿပီး ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Nintendo ရဲ႕ Nitendo Switch ဂိမ္းစက္ဟာ စတင္ထုတ္လုပ္စဥ္က ကုမၸဏီအတြက္ စြန္႔စားမႈႀကီးတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။

ဥေရာပဂိမ္းကစားသူမ်ားရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္အရ Nintendo က Switch ဂိမ္းစက္ရဲ႕ ေဒတာအသံုးျပဳမႈကို ၆လစာ ဘ႑ာေရးရွင္းတမ္းရဲ႕ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းအျဖစ္ ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။

Photo source: Internet

ဂိမ္းကစားသူမ်ားရဲ႕ စက္အသံုးျပဳခ်ိန္ရဲ႕ (၈၀) ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ ဘယ္လို mode မ်ိဳးအသံုးျပဳသလဲဆိုတဲ့ ဂိမ္းကစားသူမ်ားရဲ႕ အသံုးျပဳမႈပံုစံကိုပါ အဆိုပါ စာရင္းရွင္းတမ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားခဲ့ျပီး TV mode ကို ဂိမ္းကစားသူ (၁၈)ရာခိုင္နႈန္းဝန္းက်င္က အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကစားခဲ့ၾကေပမယ့္ Tabletop နွင့္ Handheld Mode ကိုေတာ့ ဂိမ္းကစားသူ မ်ားရဲ႕ (၃၀) ရာခိုင္နႈန္းက အသံုးျပဳခဲ့ျခင္းကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဂိမ္းကစားသမားမ်ားက 3DS လက္ကိုင္ ကစားမႈပံုစံကို ပိုမိုႏွစ္သက္ေၾကာင္း သိရွိရပါတယ္။ Nintendo ကလည္း Handheld mode ကို ပိုမိုအဓိကအသံုးျပဳေဆာ့ကစားၾကေသာ္လည္း Tabletop Mode ကိုေတာ့ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္အသံုးျပဳတာ မေတြ႕ရွိရဘူးလို႔လည္း ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

READ
Downvote ခလုတ္ အသံုးျပဳဖို႔ စမ္းသပ္ေနတဲ့ Facebook

ေဖာ္ျပပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားထက္ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့အခ်က္က Switch ဂိမ္းစက္ပိုင္ဆိုင္သူ (၅၀)ရာခိုင္နႈန္းဟာ TV နွင့္ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး Game Console အျဖစ္အသံုးျပဳၾကသလို 6.2 လက္မမ်က္ႏွာျပင္အရြယ္အစားေၾကာင့္ သယ္ရလြယ္ကူတဲ့ Gaming tablet အျဖစ္ သယ္ေဆာင္အသံုးျပဳၾကတာကိုလည္း ေတြ႕ရွိရတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ဂိမ္းစ္ကစားသူမ်ား အသံုးျပဳပံု(၂)မ်ိဳးစလံုးကို ေနရာမေရြးအသံုးျပဳနိုင္ေအာင္ စြန္႔စားထားတဲ့ သူတို႔ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈလို႔ပဲ ဆိုရမွာျဖစ္ပါတယ္။

Photo source: Internet

Nintendo Switch ရဲ႕ပထမႏွစ္ ေဒတာ ေရာင္းခ်ရေငြဟာ စုစုေပါင္း ေဒၚလာ (၁၆.၇၄) မီလီယံရရွိလိမ့္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားၿပီး ဒါဟာ Nintendo အတြက္ အနာဂတ္နည္းပညာနဲ႔ေပါင္းစပ္ဂိမ္းဖန္တီးတဲ့ ပထမဦးဆံုး ကုမၸဏီအျဖစ္ ရပ္တည္ေစမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီလိုျဖစ္လာပါက သူတို႔ဟာ 3DS ကို အစားထုိးဖို႔လိုအပ္ေတာ့မွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ လာမယ့္ႏွစ္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ Nintendo Switch 2 ကို ထုတ္လုပ္ႏုိင္ေတာ့မွာမို႔လို႔ပါပဲ။

READ
Figerprint sensor အျပည့္နဲ႔ port အေပါက္ေတြ လံုးဝမပါတဲ့ Vivo ရဲ႕ Apex 2019

3DS ဂိမ္းစက္မ်ားရဲ႕ ေအာင္ျမင္တဲ့ အတိုင္းအတာက သိသိသာသားနိဂံုးခ်ုဳပ္လာခဲ့ျပီး Nintendo က သတ္မွတ္ထားတဲ့ အေရာင္းပမာဏ ေဒၚလာ (၇၀)မီလီယံ ေရာက္ရွိခဲ့ပါက Hardware ထုတ္လုပ္မႈနွင့္ Software ထုတ္လုပ္မႈကိုပါ ရပ္ဆိုင္းသြားမည္ျဖစ္ပါတယ္လို႔လည္း ေၾကညာထားပါတယ္။

SiThu (Shwemom)

Shwemom Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ www.shwemom.com တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

SHARE